Homøopati

Individuel homøopatisk behandling

I homøopatisk behandling udvælges midlet specifikt til dig på baggrund af de symptomer du oplever og den situation du står i.

Homøopati er natur- og energimedicin

Stagnation og lidelse opstår, når der ikke er flow i energien; traumer og forgiftninger kan sætte sig som blokeringer og ubalancer; så kan din energi ikke flyde med strømmen og du oplever symptomer.

De rette homøopatiske midler stimulerer dit energifelt, så krop og sind begynder at helbrede sig selv og dine selvhelbredende kræfter begynder at arbejde på ny.

Jeg arbejder med alle typer mennesker, og jeg kan sikkert også hjælpe dig. Jeg tilbyder homøopatisk behandlingsforløb af min. 3 måneders varighed.

Alle forløb foregår online, dermed har du ingen transporttid, og kan være derhjemme eller på arbejde.

Homøopati er FRIHED

Du kan blive fri fra gamle blokeringer og traumer. Fri fra sygdomme og smerter. Fri fra uhensigtsmæssige overbevisninger og vaner. Fri til at gøre det du drømmer om.

Hvad kan homøopatien behandle?

Homøopati er en holistisk behandlingsform, der tager hensyn til hele dig og din situation.  Homøopati er natur- og energimedicin. Midlerne er frie for skadelig kemi og har ingen bivirkninger. Med homøopati kan du lindre symptomer nu og her, eller heale traumer og kronisk sygdom. Homøopati er derfor både et bæredygtigt og naturligt valg.

Detox og udrens

Med homøopati kan du udrense kroppen for specifikke giftstoffer, medicin eller vacciner. Samtidig kan homøopatien støtte organerne under udrensningen og gøre kroppen bedre til at optage næringsstoffer og eliminere affalds- og giftstoffer

Hvis du fx har fået bivirkninger af en specifik medicin, kan du udrense denne.

Heale sygdomme og smerte

Homøopati behandler årsagen til sygdom og smerte – uanset om det er fysisk, psykisk eller følge af en traumatisk oplevelse.

Når årsagen behandles – i stedet for kun på symptomerne – kan du opnå varig bedring og helbredelse.

Kroniske sygdomme er kun kroniske, fordi årsagen ikke behandles.

Forløse traumer

Homøopatisk behandling kan forløse dine traumer, så symptomer som er opstået som følge af den traumatiske oplevelse forsvinder og den traumatiske oplevelse bliver forløst. Efterfølgende vil du have et bedre energi niveau og deraf være mere glad og løftet.

Forbedre din sundhed

Med homøopatisk behandling løftes hele dit energi niveau og dine symptomer forsvinder, hvilket gør dig sundere, stærkere og mere glad.

Det resultere i bedre fordøjelse, søvn, humør, immunforsvar og livsglæde

Vi tiltrækker kun hvad vi er modtagelige for. Så jo stærkere og bedre vores helbredstilstand er er jo mere modstandsdygtig er vi også overfor hvad verden måtte komme med.